بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، فرشاد بهآفرین روز شنبه ۲۲ شهریورماه ۹۹، ضمن اعلام این خبر گفت: «در دنیای رقابتی امروز برند یا نام و نشان تجاری ابزاری است برای ارزش بخشیدن به محصولات و یکی از ارزشمندترین داراییهای سازمانها محسوب میشود که اهمیت این امر همواره در بازاریابی محصولات صنایعدستی و توسعه صنعت گردشگری مورد تأکید قرار میگیرد.»
او در ادامه عنوان کرد: «برندسازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور و یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار میشود. در واقع یک برند، ذهنیتی مثبت را در مشتری بهوجود آورده و او را ترغیب به خرید آن کالا میکند. برندینگ تنها به انتخاب یک نام زیبا و یا یک لوگوی شاخص محدود نمیشود، بلکه این مفهوم نشانه اعتبار، اصالت و کیفیت کالاهای تحت یک برند است.»
معاون صنایعدستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه داشتن برند یا نام تجاری موجب جلب اعتماد مشتریان میشود، گفت: «داشتن برند فرصت بسیار خوبی برای گسترش تجارت از طریق آشنایی مشتریان با محصولات و خدمات تولیدکننده فراهم میکند، به همین منظور ادارهکل استان بهمنظور نهادینهسازی دانش این موضوع دوره آموزشی با عنوان مبانی برند و برندسازی برای مدیران و کارشناسان صنایعدستی و گردشگری طی روزهای پنجشنبه و شنبه ۲۰ و ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار کرد.»
او اظهار دکرد: «طی این دوره آموزشی، مباحثی چون مهندسی ارزش برند، سبکهای برندسازی، تفکر خلاق در ایجاد برند و مهارتهای برندداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.»
انتهای پیام/